Monday, 19 September 2016

Wednesday, 7 September 2016

Kenapa susu kambing TERBAIK


As-salam.

Kenapa susu kambing kurma madu vanilla coklat(skkmvc) tak berketul? Sikit ke kandungan susu kambing??

👉 Kami menggunakan mesin berteknologi canggih yang mana dpt menghasilkan serbuk yg sangat halus. Kerana, bukan semua org mampu telan air yg berseredak2. Nak telan pun mual kan? Sampai ada yg muntah. So, kami hasilkan serbuk yg akan larut sepenuhnya bila dibancuh. Untuk customer tersayang!




Kenapa tak berbau hamis?? Betul ke susu kambing ni??

👉 Betul! Sebab tu kami masukkan campuran perisa vanilla coklat. Supaya "tutup" rasa dan bau hamis tu. Supaya kita xmual bila minum skkmvc. Supaya rasa sedap! Sesetengah xbleh mnum susu ori. Thats whyyy kita buh perisa. Untuk customer tersayangg!


Kenapa skkmvc mahal..sy beli brand ABCD rm2 je(contohhh)...kenapa skkmvc rm4(contohh)

👉 Kami menggunakan ekstrak susu kambing yang berkualiti tinggi..memang harganya mahal. Brand yg awak beli murah tu awak pasti ke guna susu kambing kualiti mcm mana?? Yang pasti, susu kambing kami berkualiti tinggi dan dicampurkan ekstrak2 lain supaya nilai susu kambing tu terbaik! Campuran spt madu, kurma juga baik untuk kesihatan. Kami hasilkannya untuk customer tersayang!


So, anda sudah yakin dengan SKKMVC kami?? Anda sudah yakin kenapa kami terbaik berbanding jenama2 lain??

Anda sudah faham betapa hebatnya kami menjaga kualiti minuman yg anda minum??

Kami berbangga dengan produk kami kerana SAYA dan ANDA tahu skkmvc kami adalah TERBAIK!

018-910 5227

Pandangan Dr. Tengku Asmadi bin T. Mohamad tentang Susu Kambing di pasaran

Susu Kambing Banyak Khasiat

As-Salam.

Susu Kambing Kurma Madu Vanilla Coklat

Keje-keje harian sebagai penjual online salin alamat customer kat kertas purple! 😂😂😂

Sedap ke skkmvc ni? Ramai ke org beli?? Berkesan tak?? Banyak khasiat x?? Kalau jd agent/stokis/dropship senang jual x??














Biar gambar berbicara, tak cuba tak tahu kannn?? 😍😝

Nak kesan cepat, BERTINDAK!
Nak hasil cepat, BERTINDAK!
Nak tahu hebat ke tak, BERTINDAK!




018-910 5227

💪💪💪💪