Thursday 13 September 2018

keindahan pulau perhentian

as-salam.

💠💠💠💠💠💠
Bila aku fikir betapa miskinnya hidupku, aku teringat pada baginda
Muhammad ï·º
yang begitu cinta pada orang miskin dan ingin bersama si miskin di syurga, ia menaikkan semangatku
💠💠💠💠💠💠
Bilaa aku kecewa pada mereka yg banyak menyakiti aku, aku teringat pada baginda
Muhammad ï·º
yang sentiasa memaafkan sesiapa shj yg berbuat jahat padanya
💠💠💠💠💠💠



💠💠💠💠💠💠
Bila aku berfikir tentang mereka yg membenci aku, aku teringat pada baginda
Muhammad ï·º
yang sentiasa berdoa untuk orang-orang yang telah menghina nya.
💠💠💠💠💠💠




💠💠💠💠💠💠
Bila orang lain tidak berterima kasih pada tiap kebaikan yang aku lakukan pada mereka, aku teringat pada baginda
Muhammad ï·º
yang mengingatkan aku bahawa ganjaran yg hebat hanya dari Allah SWT.
💠💠💠💠💠💠

No comments:

Post a Comment