Wednesday 12 September 2018

Khasiat Petai

as-salam.

petai ni sedap di makan, walaupun berbau. sambal bilis petai. yum yum.

petai dengan budu berpisah tiada.


💠💠💠💠
Bila tiada siapa menyayangi aku, aku teringat pada baginda
Muhammad ï·º
yang mencintaiku semenjak seribu tahun dahulu
💠💠💠💠💠💠
Apabila aku berfikir betapa sengsaranya hidup aku..
aku teringat pada Baginda
Muhammad ï·º
yang menempuh segala kepayahan hidup demi nikmat Iman dan Islam pada ummatnya yg dicintai & dan itu bagai cas positif yang menguatkan aku !
💠💠💠💠💠💠
Assalamualaika ya Rasulullah
Assalamualaika ya habiballah
ﷺ💠💠💠💠💠💠
Selawat dan salam keatas baginda junjungan besar , contoh terbaik sepanjang zaman . Terima Kasih Ya Rasulullah kerana membawa nikmat iman dan islam . Syafaatkan kami di akhirat nanti

Kerinduan padamu takkan pernah padam selamanya Ya Habiballah
 Muhammad s.a.w
اللهم صل على محمد وآل محمد
اللهم صل على محمد وآل محمد
اللهم صل على محمد وآل محمد
💠💠💠💠💠💠
JOM SEBARKAN AGAR KITA DAPAT TELADANI BAGINDA NABI MUHAMMAD SAW

No comments:

Post a Comment