Sunday 26 March 2017

Minum Air kosong semasa Perut Kosong Selepas Bangun tidur

as-salam.

Perkongsian FB Rawatan alternatif

Orang di Jepun mempunyai tabiat minum air sebaik sahaja mereka bangun. Banyak kajian telah membuktikan kelebihan teknik ini. Rawatan dengan air memberikan keputusan terhadap pelbagai penyakit yang serius.

Ia dikenali bahawa minum air pada waktu perut kosong berfungsi dalam rawatan penyakit-penyakit berikut:
sakit kepala, sakit badan, sistem jantung, mempercepatkan denyutan jantung, epilepsi, lemak darah, bronkitis, asma, TB, meningitis, penyakit buah pinggang dan saluran kencing, muntah-muntah, gastrik, cirit-birit, buasir, kencing manis, sembelit, semua penyakit mata, penyakit rahim, gangguan haid, penyakit telinga, hidung dan tekak.





Kaedah rawatan:
Sebaik sahaja anda bangun pada waktu pagi sebelum memberus gigi, minum 4 kali setiap 160ml (640 ml) air.
Basuh gigi anda, tetapi jangan makan dan minum dalam 45 minit.
Selepas 45 minit anda biasanya boleh makan dan minum.
Selepas sarapan, makan tengah hari dan makan malam jangan makan atau minum apa-apa selama dua jam.


Mereka yang sudah tua dan sakit dan tidak dapat minum 4 gelas air pada waktu perut kosong, boleh mula dengan minum seberapa banyak yang mereka boleh, dan kemudian setiap hari tingkatkan jumlah sehingga boleh mencapai 640ml yang diperlukan.

Kaedah ini akan menyembuhkan penyakit-penyakit yang berbeza, dan mereka yang sihat akan menikmati tenaga yang diberikan kepada mereka dari air.



Berapa hari diperlukan untuk rawatan ini?
Tekanan darah tinggi - 30 hari
Untuk gastritis - 10 hari
Diabetes - 30 hari
Untuk sembelit - 10 hari
TB - 90 hari

Sebaik-baiknya, kaedah minum aie pada waktu perut kosong hendaklah dilakukan sepanjang hayat. Oleh itu, kita boleh sihat dan penuh tenaga.
Nota: mereka yang mempunyai artritis, kaedah rawatan ini, hanya tiga hari pada minggu pertama, maka perlu seminggu berhenti seketika dan memulakan semula setiap hari.

Rawatan ini tidak mempunyai kesan sampingan kecuali anda akan sering pergi ke bilik air. Jadi minum air dan kekal aktif.

No comments:

Post a Comment