Monday 18 March 2019

TRIBUTE TO ALL WOMAN

as-salam.

Walaupun sudah 10 hari Sambutan Hari Wanita, tetapi ketabahan dan kecekalan hati seorang WANITA tiada penghujungnya.

Mesej yg menyentuh hati dari seorang wanita.
■ Saya bekerja 24 jam sehari.
■ Sayalah ibu.
■ Sayalah isteri.
■ Sayalah anak perempuan.
■ Sayalah menantu.
■ Sayalah jam loceng.
■ Sayalah tukang masak.
■ Sayalah pembantu rumah.
■ Sayalah guru.
■ Sayalah pelayan.
■ Sayalah nenek.
■ Sayalah jururawat.
■ Sayalah jurukamera.
■ Sayalah pengawal keselamatan.
■ Sayalah kaunselor.
■ Sayalah selimut...
📝saya x ada percutian
📝saya x ada cuti sakit
📝saya x ada cuti harian
📝saya bekerja siang malam
📝saya sentiasa 'on call'
Dedikasi untuk semua wanita.
Wanita adalah karakter yg paling unik umpama garam 💋
Adanya dia tidak diingati. Tiadanya dia menyebabkan segalanya menjadi tawar!!
Hantarkan mesej ini kepada semua wanita tersayang ❤ 
Selamat Hari Wanita.

  

No comments:

Post a Comment