Sunday 9 December 2012

Every day is colorful day

salam.
Every day is colorful day : yeeah try our best to make Every day is colorful day.... kalu tgk tajuk gempak tak sudah.  Tadi duk mencari-cari idea nak wat tajuk entry yang masih dalam mode "daun palas" (tahap kerajinan masih rendah).  Terpandang satu flyer kat atas meja dengan congan kata "Every day is colorful day".  Agaknya kalu kite berusaha jadikan Every day is colorful day, sure tahap kerajinan akan naik 100% dan entry-entry blog akan bertambah.  So kite mulakan dengan entry ni sebagai entry penuh colorful supaya hari ni jadi Every day is colorful day yang pertama.  ekkkkkk betul ke yang pertama?? bukan kah pagi tadi aku ceria jerk.

beautiful-3d-colorful-jars

Pagi tadi berlangsungnya perhimpunan bulanan yang terakhir bagi tahun 2012.  Alhamdulillah semua berjalan lancar.  Bagi pihak kami sebagai urusetia, ade satu dua benda yang buat ati kami gusar, tapi nak wat camne, kena tempuh dan telan je lah, dah tak boleh nak dibaiki. Cuma kealphaan dan kekurangan itu akan dijadikan iktibar.  Suatu pengajaran buat semua yang menempuhinya supaya ianya tidak berulang.  dan kalu pun berulang, kami lebih bersedia, insya allah.  Moga Allah merahmati kerja buat kami sepanjang kami menjalani tugas-tugas harian samada di pejabat atau rumah, dari segi pergaulan dalam masyarakat atau persekitaran keluarga tersayang.

Kepada pihak-pihak yang kurang senang dengan perjalanan majlis, kami doakan agar perhimpunan yang dianjurkan oleh pihak tuan dikemudian hari akan berjalan dengan lebih cemerlang,  jadikanlah kesilapan kami sebagai satu peringatan bukannya cacian dan cemuhan.
Kepada yang menghargai kami dan memberi kerjasama dalam apa jua bentuk yang dihulurkan berbilion-bilion terima kasih diucapkan.  Setiap apa bantuan dan perhargaan kalian akan diigati selalu.
Terima kasih kepada adik Muhammad Qayyim yang menyampaikan persembahan yang memberangsangankan dan juga kepada adik-adik dari tadika swasta yang begitu bersemangat berpidato.  tahniah  seseungguhnya kalian semua adalah bakal pemimpin masa hadapan.

No comments:

Post a Comment