Wednesday 19 June 2013

Nak Upgrade BackYard


salam.

mencari-cari gambar tru goooogle sebagai idea dan rujukan untuk upgrade umah, bila tahun nak buat tu tak tau lagi, kumpul budget dulu.  Skang masa untuk berangan dulu.

Meh layan angan-angan BackYard aku !!!! Korang jangan jeles kalu taun depan BackYard aku berubah wajah hehehehe.


Aku suka ruang dapur yang boleh dibuka bila ada majlis kenduri atau apa-apa event lah.  Sesambil aku masak boleh observe anak-anak bermain.


Ruang kat tepi rumah aku tu kecik je, jadi aku cari yang kecik-kecik je tempek kat sini.  Kalu aku wat rujukan ruangan yang besar takot nanti hanya tinggal angan-angan saje.


Elok juga kalu ada dinding pagar yang agak tinggi dan ada plak ruang untuk aliran udara emmm kalu tak panas nantikan.

Gambar sebelah ni aku suka set kerusi meja yang santai dan simple.  Juga i like bumbungnya.



Haaaa gini le lebih kurang yang aku nak.  Ada dapur kecik dan pintu BESAR !!!



Hak ni aku berkenan tang combinasi kalernya dan ruang santai depan pintu, hehehehe kalu nak boh semua ni kat tepi umah aku memang tak muat !!!



Aku suka dinding dan batu-batu dan pelapik pejalan kaki tu, siap dengan sinki, inilah style yang menjadi idaman hatiku.

Ok...dah abis berangan, sambung balik KEJE ... ngeh.





No comments:

Post a Comment