Monday 21 January 2013

Siakap dan Baby Jagung

salam.

Sure sesapa yang tengok entri ni semalam rase jaki je kan....hehehe ada gambar je tanpa sepatah kata.  Teringat plak satu iklan kat TV - kekadang berkomunikasi dengan berdiam diri .... emm gitu le lebih kurang maksud ayatnya (aku lupo diolog yang betulnya, maaf ya).  Maknanya walau pon tanpa berbicara tetap berlaku satu interaksi yang membuatkan dua atau satu kumpulan insan memahami antara satu dengan lain.



Contohnya emmm biasanya bila merajuk atau tak menyetujui sesatu perkara, orang akan berdiam diri tanda protes, yup protes dalam diam.  So pihak satu lagi biasanya akan paham bahawa perkara tersebut tidak mendapat persetujuan dan perlu dihentikan seketika supaya tidak membawa kepada pentengkaran atau perbalahan yang lebih besar.  erkkk apa kaitan dengan ikan siakap ???

Ikan siakap direbus bersama baby corn diubah suai dari resepi stim yang asal atas permintaan warga IsRaQRestHouse (suka juga buat sebab simple n sedap).  Sori le semalam tak sempat nak menulis, lepas upload gambar ada keje urgent, pastu terPUBLISH plak !!  So pagi ni pepagi datang trus sambung entri yang tercicir ni.


No comments:

Post a Comment