Thursday 9 May 2013

Amand Berry : Kenakan Hukuman Berat Kepada Ariel Castro

Felix DeJesus memegang banner anaknya Gina DeJesus pada tahun 2004.
salam.

Jika benar bahawa dia (Ariel Castro) telah mengambil [Berry] sebagai tawanan dan memaksanya melakukan hubungan seks dengan beliau dan mempunyai anak; menyembunyikan dan menjauhkan mereka daripada cahaya matahari, dia benar-benar telah mengambil nyawa orang-orang perempuan itu, " kata Anthony Castro anak kepada Ariel Castro kepada akhbar. " Dia tidak layak untuk mempunyai kehidupan sendiri lagi. Beliau layak untuk berada di penjara sepanjang hidupnya. Saya sangat bersyukur mereka (Berry) masih hidup. "

Anthony Castro berkata beliau tidak rapat dengan bapanya dan Ariel telah mendera ibunya sebelum pasangan itu berpisah, beliau masih ingat bahawa "rumah itu sentiasa dikunci."

"Ada tempat-tempat yang kita tidak boleh pergi," katanya. "Ada kunci di ruangan bawah tanah. Kunci di loteng. Kunci di garaj."

Charles Ramsey
Charles Ramsey, jiran Castro, mendengar Berry menjerit dan menendang untuk membuka pintu dan membantu membebaskan wanita lain.

Jiran yang menendang bagi membuka pintu untuk membantu melepaskan tiga wanita berkata beliau pada mulanya menyangka mendengar jeritan pertikaian domestik.

"Saya dengar orang menjerit," kata Charles Ramsey kepada WEWS-TV penyelamat dramatik semalam. "Saya makan McDonald, saya keluar menghampiri rumah dan saya melihat gadis ini (Berry) menendang sekuat hati cuba untuk keluar. Saya pergi di anjung dan dia berkata," Bantu saya keluar. Saya telah dikurung di sini sangat lama. 'Saya pikir ia adalah pertikaian keganasan rumah tangga. Dia keluar dengan seorang anak kecil dan berkata, 'Telefon 911, nama saya Amanda Berry.' "

"Saya telefon 911 untuk Amanda Berry? Saya fikir gadis ini telah mati " kata Ramsey kepada pemberita.

Ramsey menambah: "Saya tahu ada sesuatu yang tak kena apabila seorang anak kecil yang cantik putih berlari dan memeluk seorang lelaki hitam. Sesuatu tidak kena di sini ..."




No comments:

Post a Comment